2016年4月4日 星期一

接力賽 :是神還是豬?

人地話
不怕神一般的對手
只怕豬一般的隊友 
那豬隊友便是我💁🏻

我差不多次次接力賽都唔會順利跑
一定會打漏Point 或者打錯Point 跟住就會DQ. 
(除左Oringen 個Youth Relay) 
聽落係咪都唔想同我一隊呢

More details on my experience in Oringen Youth Relay

就係咁 本身我對接力賽有種恐懼
跑接力賽真係好大壓力。

本來我都冇打算報今次場比賽(考試臨近)可是,由於要計Squad Attendance, 唯有跑Guest 啦. 

練完跑時,曾經同教練講 
千祈千祈唔好擺我落第一棒
炒硬
因為我好容易受人影響(弱點) 
結果佢真係排我落第一棒😱
真係越唔掂 就越要訓練

Mix - A  Course,

Control Description


今次更被安排跑MIX , 
條course 係比較困難的 (but actually not that difficult technically)
(真係慶幸冇跑WB, 條course 同X Coun 冇分別) 
Start Area

出發15分鐘前,開始進入出發區。 
成90人一齊出發真係好有氣氛。
全場人齊齊倒數 
「3、2、1」Beeppp

全部人極速出發,跑向起點。
我就慢慢跑先,寧願睇清楚圖,知道點去CP1 先加速。 
(睇番片 我好明顯比人追過曬😂

今次我好冷靜。冇理到係我旁邊跑的人,專心睇圖同跑。儘管有人停低去打Point 我都冇理 因為我知個Point 唔係我的。

CP1-5都好順利。
去緊CP6 時 我做錯左個決定。

我諗住數河,數夠3條,然後跑過少少實見到個Point 啦
跑跑下開始lost track 唔知自己跑到邊。而且呢條路d 山咀山窩變化唔太明顯。

跑極都未見到自己個Point 就開始覺得奇怪。死啦 係咪過龍 
有停低load 左陣,
但個時太陽勁猛 完全hang 曬機 
缺曬水 最後去到CP7 就知自己過龍

,?-'zvgakavGns:)&@/@-!?
Roar 又要跑番轉頭😑
跑翻轉頭個陣 比人追曬💩
起碼有10個人

姐係如果我冇錯 
真係可以快好多
早過其他人翻。


話呢度冇乜Feature 好睇 
就錯嘅 只係藉口比自己

仔細睇翻 其實個Point 係岩面地度
我當時應該一路跑一路望上右邊
掛住數河都冇乜留意。

加上其實呢個Point 有個好好的Catching Feature. 
有條岩面地的明顯小溪
我當時跑過時都冇乜留意。
不過好記得個度係一條橋。

而且由CP7 跑翻去CP6 個陣
我發覺個度有3個變得好快的山咀山窩 跑到個陣 其實已經更加應該知道自己錯 

仲有可以留意d 上落
一路平 跟住會上 跟住落就係 

要係香港跑得好 真係要鑽研下點跑好呢d 路邊Point 🤔
不但要識得選Feature 黎睇 而且要快
真係要慢慢練好呢個技術。
次次都抄呢d 極簡單路邊Point 
真係想死

結果呢個Point 本身2分鐘一定到
我用左7分33😑😫
Half-dead after super long and steep staircases


打完個CP7 時 跑到條亡命樓梯
見到個刻 真係Oh no
相信大部分爬到上頂個刻都係半死狀態😂
9條等高線 45米 
對比平時X Coun 好少姐😬😬
(不過都係勁辛苦) 


終於開始入林。
去到個部份已經開始神智不清。
(企都企唔穩 不過行左幾步之後 都有逼自己跑翻) 
但真係曬到窿左😫😱

打完CP8 我見到要爬頂 我費事啦
出翻大路 跟住又比人影響 見到有Point 就走左過去。其實勁明顯個個唔係我個Point lol 

跟住我又唔知做乜鬼
其實我企個個位 可以直接爬上我個Point 度
但我又跑番出大路 再係另外一邊跑
個度仲要勁斜 又曬
完全冇曬力爬上去
 宜家睇翻其實有條更好的Route choice 


當初打完CP8 唔好出大路
行裡面 沿植物分界走
爬完個5條等高線
見到平地同岩面地 到黃地
其實好易到左 
點解當時又諗唔到架呢😫😪

CP11 我諗住用個一大舊石做Attack
其實已經見到舊石 但我又唔知點解冇爬上去然後搵 
結果兜左去另外一邊先識爬上去

係搵緊CP11 個陣 我已經睇緊12-13
CP12 係Spectator Control 
但之後接住個條leg 奇奇怪怪
搵左陣先搵到CP13 

Spectator Control

知道曬自己下一步要做乜 
跟住打完CP11 就經過Spectator 
今次我記得打Spectator 架啦
(亞青個次😑😑

真係虛脫狀態 連落山都冇力 
最抵死 我經過左水站都唔知lol 
我相信飲左水 之後會好d 
仲要跑跑開始腳痛
今次仲要係新傷黎 
唔知乜事 
唯有忍痛跑埋佢啦 
Spent some times finding CP13 and
nearly missed CP21

CP14 我一直以為係欄角
諗住唔洗爬過去 
就咁係上面打完 就走人
點知原來係窩底lol 

但個陣已經冇力爬過欄
唯有兜翻經樓梯落去


就到17 個陣 又突然lost 左map contact. 圍住個丘兜左個大圈

打緊19個陣 已經睇緊最後幾個Point 
開頭以為打埋20 就翻得終點打Last Control 

但打完20爬緊上燒烤場個陣 睇清楚
原來仲有個21 哇 好彩姐

打完22 Last Control 
就沿住彩帶跑準備接棒。

接完棒個刻 打埋Finish 
真係隨時Lum 低

Exhausted face. I know, don't judge.


雖然今次炒埋d 無聊野 
mistake Time 起碼10分鐘
但起碼今次終於改走白癡野
冇打錯 冇打漏 而且95% 冇比人影響
(感動) 

This time is guest. so nevermind  ;0 14...sosad
Comparing my split time on the right with brenda's on the left. 

克服左呢個後,就真係要鑽研下d 技術。當然要練翻跑。我認我呢排少跑左 搞到體能差左。一直比人話廢 又冇理由真係Keep 住廢落去。


跑過今次 真係想見識下大型比賽的接力賽。一定更正😍

沒有留言:

張貼留言