2015年8月24日 星期一

O-ringen 2015 Stage 1: 挑戰的來臨

O-ringen 2015 Stage 1 

GPS route :  http://3drerun.worldofo.com/?id=-296917&type=info

比賽心情特別興奮,我仲早過個鬧鐘起身。穿上戰衣吃過早餐便開車到賽事中心。

係O-ringen 每個賽員都會被派到不同起點,一共8個,每個分別由不同贊助商命名。我的叫Cramo。

由賽事中心去起點有一點距離。
特別Cramo同Ellos (好慘架😭😭😭
咪,樂觀地諗係當熱身:) 
Cramo 平均每次都要行2公里幾去起點,短就1公里幾,最長4.4km 
同我條course 差不多長度😂
我預50分鐘jog 過起點
去個廁所 飲啖水 做個熱身 
就準備出發。 

拿起地圖沿著彩帶跑到起點control,其他同輩紛紛往CP1 去,而我就卻停下來望住地圖呆咗。究竟點去CP1 好呢?沿途完全冇任何特別顯著的攻擊點。最後,我決定撞向植物分界,沿住小徑去,再過河。去到呢度都頗順利,之後就出事啦。

Gps route 呢度畫唔準,
紅色圈或框系我attack 過或
到過的地方
我經過個塊相對上的平地,跟住開始唔知自己係邊😢我懷疑我攞錯bearing 行右咗,行下行下經過岩面地,見到好多石有塔, 但硬係定唔位。行來行去開始肚餓,結果randomly 揀舊石,爬上去坐低食野。(早有預備 哈哈✌️) 

我繼續行時 見到有個控制點。於是,留係度等人來打point 時,我就捉住佢問: Where am I? 佢個張1:10000圖同我張1:15000圖有明顯分別(我個張一有老花,肯定睇唔清楚d feature) 
最後都指到我係邊。(個時先知自己行過龍)奇怪在我企個個位明明係岩面地,佢係地圖係寫黃地。

我set bearing 好小心咁行翻過去第一個控制點。見到一個控制點,以為唔係。跟住撞到個香港人,再問,原來係我眼花,呢個就係我花咗成粒鐘先搵到的CP1! (好感動)

打完CP1, 拿拿臨繼續上路。用翻後先見到的控制點加塔做攻擊點,跟住方向岩,但又開始唔知係邊。沿途真係冇咩特別明顯的攻擊點,好難定位。但我見好多人都向同一個方向衝,咁應該岩掛。留意到地形變化,斜上去,令我肯定自己方向岩,但行極都未到,開始覺得唔對路,但又定唔到位。去到某個控制點,又有個好心人主動問我洗唔洗幫手。於是,我又發現原來自己走過龍。唯有打好bearing 沿途用不同攻擊點確保自己岩方向,最後終於比我搵到😜我睇緊點去CP3 時都有人問我係邊😎(不過咁又8個字)

CP3 我諗住撞禁區入大路再數水站入point。唔知點解個bearing 又打錯,又唔知去咗邊。有個差不多年紀的女仔問我係邊,逼於無奈的我都要答話唔知。但我地要去的方向係一樣,於是就一齊行。途中不斷觀察周圍嘗試定位,比我見到右邊有一塊頗大的黃地仲有個塔Tim 終於比我定到位。我同個女仔走到某個位要到各自的方向了。告別後,繼續上路。

入到大路後,我開始數水站。當我見到第一個水站時,想飲水,點知又冇杯又冇晒水。之後,仲有個女人問我知唔知我地係邊一個水站,我唔肯定,所以唯有答唔知。佢失望咁離開了。

我繼續跑,經過禁區經過幾個水站。我計劃就係第四個水站然後沿植物分界入。我認為到時,就打岩bearing 入去。就奇怪點解搵來搵去都搵唔到嘅。最令我哭笑不得係我行下行下又翻咗去禁區。姐係我兜咗個圈😅睇翻GPS route 有好明顯的一個loop) 

冇計啦,唯有重新數過。跑到第三個時,我發現原來我後先數錯水站!去到第三個以為已經係第四個。唉 我冇野好講😂這低級錯誤我先犯得出。

去到第四個水站,我就再次打好bearing 就入。我最怕就係要搵啡點,因為最唔明顯係佢地。四圍都係小山丘咁架啦😂最終都比我搵到

我沿路撤返出翻去第四個水站,繼續走路數多3個水站就向南走。其實呢度有些太衝動,應該搵d 明確的攻
擊點咁走落去,我就咁憑一個bearing 好易走錯的。結果,我又唔知自己係邊啦。不過,我去到個沼澤就知唔可以再去, it is like a catching feature. 我知自己係大概邊個位,但我唔知我係exactly 邊個位。定咗幾次位都定唔到。後來我係個入沼澤的路口位到等(希望有人來救我😂) 結果,又真係有人主動問我洗唔洗幫手。當我知道原來我係Cp4 以西的沼澤與密林交界後,我就打好bearing 慢慢平con 過到去CP4

我打完CP4, 翻翻去後先問人個交界點越過沼澤撞入水站+救護站。之後,由於林太密及穩陣起見(唔想再lost 啦),我選擇向南走路,第一個路口轉右繼續跑去到山頂with 2舊石之間個位落CP5。點知又落錯咗方向。我知我知你聽咗我呢句好多次,又落錯bearing 了。我又唔知自己去咗邊。我行下行下見到個控制點,好興奮走過去,點知唔係我個個。(呢個情況經常發生 唉)我唔知點算。呢個時候有人經過,話比我知我個point 就係後面。我話:「真係架?唔該晒!」跟住,佢就走咗。但我醒起,我唔記得問佢咁究竟我自己係邊。relocate 唔到自己係邊又點搵個point. 

呢個時候真係有少少崩潰。明知個point 好近自己,但又搵極都搵唔到。唯有翻去個不屬於我的控制點嘗試定位。(通常一個控制點都會set 係某特別feature)  都係唔得。

於是,又等人來救濟。
頭2個唔采我lol 跟住終於有人理我。原來我係圓心西南面的植物分界。(我完全唔覺係植物分界lol 好密,雖然又的確吉咗塊空地出來。)我向東北走(我後先亂行時都有行過呢個方向)原來只要我再行多少少就到了
Argh 見到個控制點個刻,真係感動到先想喊出來😭

當時Scan Map 出錯, scan 唔曬。總之,我行左好遠之後再行翻轉頭
至於去CP6,我計劃係撞落水站,之後行翻轉頭。我最後的確有撞落路,但out of my expectation,點行都撞唔到水站。我唔知自己撞咗落邊條路度。(呢個範圍多路)我以為自己係有水站個條大路度,所以我認為只要我一直向西行一定撞到水站啦 點知搵極都冇。開始覺得唔對路,冇再繼續行,調頭行翻轉頭,觀察四圍定位。行下行下見到個分叉路口。我停低開始諗究竟自己係地圖邊個分叉路口。呢個時候有2個女人跑緊落來。佢地見到我個無助可憐樣一齊停低幫我。當我知道自己係邊個junction 後,馬上向東跑。終於比我搵到說好的水站。

於是,我再調頭走。係個路口攞岩bearing 慢慢超級小心入。打完CP6 就拿拿聲走人。

由於已經跑咗4個鐘,我唔想再冒險,全部儘量走路,一路跑去到CP7 東北的明顯山頂停低。由於唔想再踩沼澤,再跑完幾步先開始入point. 我不斷回望個山頂以保持正確方向。我好小心慢慢行入point。打完拿拿聲走人跑去last control. 咩都唔理攞岩方向就喪跑。

見到最後一個控制點,不禁感嘆,終於進入終點跑道。呢340米雖不長,但考驗到心理上的堅持。真的很累,很想停下來,但告訴自己快完了快完了,不要停。進入屬於自己的終點跑道,眼裏只有盡頭的終點。

完了。
一切終於都完了。

Stage 1 : 4hr 43min 
諗翻起都唔敢相信自己完成到。
成篇野佈滿「我唔知自己係邊」
「錯方向」「走過龍」
That's the fun part of orienteering,right? Xd 
從來未玩過呢個難度的course.
香港W20都唔會去到呢個level. 
能夠完成那天的賽程帶給我成功感
準備迎接剩下4天的比賽。

Anyway, that's it :) 
Mission Accomplished ✌

沒有留言:

張貼留言