2015年8月31日 星期一

O-ringen 2015 Stage 3 : 說好的148究竟在哪裡?

O-ringen 2015 Stage 3 

GPS route :http://3drerun.worldofo.com/?id=-297156&type=info

Warm Up
今日我出1點幾,但我12點就到咗起點。唔知點解今日好眼訓,於是我揀咗舊啡點就爬上去訓覺。(有係GPS 錶set alarm) 有個女仔經過以為我唔舒服,問我有冇事😂瑞典人真係好friendly☺️) 

仲有,勁黑仔:o 臨出發時,我唔小心整爛左我個提示紙套:( 成場無得用。要check code 時超麻煩,成日要unfold 翻份地圖睇。

1點時,我起身做翻熱身準備出發。
一方面沿住彩帶跑到起點,另一方面諗緊點去CP1。我第一時間就諗沿路走,去到河邊打橫去入point。可是,一路跑時,我發現一早係起點直線去可能仲快,而且更準。哎呀 但我唔想翻轉頭,唯有照原定計劃走。

去到河邊時,打橫去。我發覺好難知幾時爬翻上去入point,因為個度山咀同山窩分別不大,好難數,而且呢個部分的林能見度唔高。我行到咁上下,唔理啦,決定爬咗上去先。我見到個控制點,好興奮跑過去,點知又唔係我個個(呢個感覺好似由天堂跌落地獄咁)

我嘗試用唔同頂定位,但點都搵唔到。後來,我入到快黃地,我就知道翻自己係邊,打翻bearing 爬過一個頂就到CP1。

我再用頂,一個接一個咁過,但又唔小心走過龍。慢慢搵下搵下就比我搵到CP2了

CP3整體來說頗順利。我撞入小徑,再入大路,去到一個小loop。個度有個lost 咗嘅女仔問我係邊,呢個時候我肯定答到佢我地所在位置。佢知道後,仿然大悟的樣子令我覺得幾開心。(助人為快樂之本嘛) 

我經過小loop 沿住小徑去到白林,再沿個d 斬樹斬出來個d 路走。(要一直望上天,確保自己on track) 去到盡頭,就開始有明顯白林與其他植皮的分界。一路沿住走經過沼澤,見到有個位特別高,就知道係CP3隔離個頂。去到頂北面就係個控制點。Yay


CP4 ~ 是日經典 
(睇GPSroute #wala) 
用咗65分鐘去搵呢個咁近的控制點。
我爬過個山頂入路。我想用一個肯定的攻擊點殺入去CP4。於是,我諗住用路邊石。行極都唔覺有石,行下行下都唔見有明顯大石,仲落咗去類似黃地的地方(冇咩樹)但明明地圖話係小徑邊系白林。跟住個方向又好鬼怪(指南針唔對地圖),搞到我開始唔肯定自己係邊。唯有沿路撤返,再搵過粒石。

睇翻GPS route 原來自己出左路,真系落左黃地。姐系又有人開左路出來。

搵到粒石後,開始落返去。行下行下踩咗落沼澤。唔知點解我又開始猶豫。呀 又爬翻上去。

我決定用路邊個明顯山咀再打bearing 入。落到對面快黃地,跟住入林。好難知道自己係邊,總之方向岩就得。有倒樹我就用來定位。點知呢度有多過2棵倒樹😑點知畫圖個個係計咗邊棵落圖,全部都好大棵。唔理啦 照用其中一棵打bearing 落。(旁邊都有個石群)我見到個控制點好興奮走過去,點知係147。(我要搵148) 呢個話我知我個控制點好近,但究竟係邊呢?點解我搵極都搵唔到嘅:( WHY

其實我可以出翻路用水站慢慢入翻來入point ,但我懶。唔想特登出去又入翻來。之後不斷撞不斷殺。附近究竟有咩feature, 我幾乎記熟晒,但就係搵唔到個148。

以為系148,沖過去,點知呢個系147 
我開始驚。特別我今日出得晏,剩翻係林的人唔多,應該係話係呢區得翻我一個。係我非常徬徨的時候,個林靜得恐怖。冇人可以幫我。要靠自己relocate, 再搵個god damn CP4:148。roar 

真係好驚,同時好想令自己冷靜落來。「定D嚟」

冇錯,浩賢成日話「定D嚟」
嗯。

好,我冇晒辦法啦。
唯有真係撞翻出去水站,飲啖水定下驚,再入翻去。
只有定向人明白打point 的那份成功感
與感動的心情
呢次走得非常非常慢,要確保自己每行一步都知自己係地圖邊度。過河再上頂,比我搵到149。搞錯呀 147 149都比我搵到,係搵唔到個148。

落翻頂過沼澤經過2粒明顯大石,終於比我見到個大山窩,我加快腳步走入去。搵到了!搵到了!說好的「148」。打呢個控制點個刻,我又不禁覺得非常感動。

好啦 好啦 實在花咗太多時間落呢度。要快d 搵到剩低的控制點。我出翻水站,靠左經過2個分叉口。我選擇第二條路入,因為呢條行到盡頭就可以到CP5(行左一半覺得其實第一條仲快)

睇翻GPS route 原來我無行到d 路,只系我以為自己有行到lol
另外,宜家睇翻。我覺得有更好的route choice. 無需要甘兜一個大圈,簡直浪費時間。
如計劃一樣,去到盡頭過埋沼澤就到咗CP5。

打完CP5, 我又出翻水站。(個度d helpers 望住我係呢個範圍經過無數次😂) 沿路一直跑去到一塊小平地。爬入白林一直望上天沿住條「路」去到水站。

繼續沿條大路去到另一個水站。又用斬樹個d 路,一路行一路睇住方向一路數住路口。去到左邊第六個,我轉入去。見到塊勁密林後,沿住佢走。見到個小丘後面個2粒石。that's CP6!


CP6宜家睇翻都覺得跑路最快CP6, 雖然我選個條路也不差,
只不過系可以早一個水站入都得。

呢個可以直線去,不過好斜。

爬緊上CP7


沿路撤返,出翻後先個水站,跑大路。去到CP7 西北個快黃地。d人已經跑左條路出來,我係下面已經見到山坡上的控制點。好興奮咁爬上去,打完又拿拿聲跑翻落來。






久違了的路邊Point






CP8 — 好耐冇見的路邊point . 









跑過橋底同馬路靠左入大路,好快見到CP9。打完出翻路繼續跑。

呢度有些白癡。見到個水池後,我兜遠左係湖另外一邊入條馬路。其實可以一早一路。呀 唔識形容呢個部分。總之上左路後,又要行翻轉頭入林。我一路跑小徑見到CP10就跑出去打。

之後,又入翻路。呢度路網有些密。(好多分叉口)要碌大對眼睇清楚,確保自己冇走錯,同保持知道自己係邊。搞掂晒堆路口,搵到CP11。

打完好興奮就開始跑。但跑左幾步,都係唔太肯定。咪咪咪 停低 都係唔好 穩陣d 翻翻CP11 攞好bearing 入翻路。見到CP12 打埋佢,就沖去打last control。

跑到終點,打finish control個刻又令我露出微笑。:) 
個一份克服困難翻到終點的成功感相信每一個定向人都曾經感受過。
而且love it ❤



又完成了一個Stage。
176分鐘。退步左
今場認真覺得麻麻地。
呢次個148控制點真係好經典。
翻到去研究咗好耐究竟發生咩事。
如果唔係呢個錯,應該可以早成粒鐘翻。

Stage 4 係Middle 加上我9點開跑。
應該輕鬆得多掛😀

沒有留言:

張貼留言